יום ראשון, 8 בפברואר 2015

מסגרת

שנים הייתי מנחה בחברה שסיסמת הדגל שלה היתה קבוצות להרזיה ושינוי הרגלים. שנים עזרתי להרבה אנשים לעשות את הדרך שעשיתי אני: לרדת במשקל, ללמוד לאכול נכון, לסגל הרגלים בריאים, למצוא פעילות גופנית נעימה וללמוד לשים את הצרכים שלי/שלהם בראש סדר העדיפויות, גם עם לצדם בראש הפרמידה יש עוד כמה דברים חשובים...
בחודשים האחרונים יצאתי לדרך עצמאית (ולא במובן העסקי). עדיין מאמינה בכל הדברים האלו, בכל העקרונות. אבל ללא התמיכה של הקבוצה שמולה אני צריכה להתייצב, לדווח ולקבל תמיכה בנושא הזה בדיוק.
אני יודעת שאנשים כמוני, שעבורם אוכל הוא לא עניין של מה בכך, ולאו דווקא בגלל אנינות קולינרית, אלא בגלל שהאוכל נושא עליו משקל רב - רגשי, התנהגותי ומחשבתי, אני חייבת להמשיך לחפש ולקבל תמיכה.
ואכן, אחת לשבוע אני מתייצבת להישקל, לדווח. אני מייצרת לעצמי את הסביבה שאני צריכה.
אנשים שלהם אני חייבת דין וחשבון על מה שאני אוכלת, כי אחרת אני יודעת שבסופו של דבר אוכל את עצמי לדעת, וזאת אני לא מוכנה שיקרה!
הספורט האהוב עלי בתקופה האחרונה - אימון משקולות ואלפטיקל בחדר הכושר. המטרה שלי בחודש הקרוב - שני אימונים בשבוע ועוד פעילות אירובית - הליכה / זומבה או לפחות 30 דקות מול ה X BOX החדש של הבן שלי :-)
בהצלחה לי
ותודה למירה קלינגהופר שבלעדיה זה לא היה זה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה