יום ראשון, 22 בפברואר 2015

ואם ביום ראשון לא בא לי

לא בא לי
לא בא לי לקום בבוקר
לא בא לי לארגן את הילדים
לא בא לי לשמור על התזונה שלי
לא בא לי לוותר
לא בא לי לעבוד

יש ימים כאלו
יש רגעים כאלו
אפשר להילחם בהם
אפשר לקום למרות שלא בא
אפשר לוותר ולהישאר במיטה.
אפשר? לא תמיד...
אפשר לאכול גם את הדבר הזה שאסור. אבל בדרך כלל זה לא מספק באמת

ואפשר לקחת 5 דקות. להישאר במיטה 5 דקות
להתמרד ולא לעשות מה שמתחשק כי לפעמים באמת לא בא לי
אבל אחר כך צריך לחזור לשגרה, כי אין ברירה
ואולי לשנות קצת את השגרה הזאת. לארגן אותה אחרת ולעשות שיבוא לי
אלא החיים שלי. אם אני לא אסדר אותם כמו שאני רוצה שיהיו, אז מי יעשה את זה בשבילי?
(או כמו שאישה חכמה אחת פעם אמרה - "אף אחד לא ידאג לך חוץ מעצמך")

לפעמים הלא בא לי פשוט מכסה משהו שלא טוב וכדאי לשנות
אז לקחת 5 דקות ולהקשיב לו
ואולי אחרי זה לבחור אחרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה